I dag blev det kort


I går åt jag en pizza som inte var så bra. Vaknade vid halvsex i morse och mådde inget vidare så i dag har det varit vågrätt läge i soffan som gällt.
Som tur var åt inte Hasse av pizzan så han har mått prima och kunnat bygga på väggen i trappen och ta hand om hundar.

Nu finns där en vägg och dörr

På eftermiddagen kom Iris och Raol på besök. Det var lite trist att höra dom prata i köket så jag masade mig upp en stund och var riktigt sällskaplig men sen blev det soffan igen. Tur att den finns.

Skriv gärna en kommentar, det är alltid roligt att få.

Kommentarer

Men fy så trist med matförgiftning - och av pizza också, som är så gott!

Hoppas att du kryar på dig snabbt igen! Ett litet tips är att svälja några vitpepparkorn. De brukar ta bort bakterierna.

Blev riktigt fint med väggen och dörren.

/Märit
Åse Rexius sa…
Du får krya på dig. Själv satt jag och kände mig riktigt dålig i fredags kväll. Jag nös och snorade. Det blev tidig sänggång och efter det har jag mått helt ok.

Åse
Marninger sa…
Pizza är farliga grejor, jag blir nästan alltid kräkmätt när jag ätit det.

Har man tur hjälper en magborstare . . eller två!
Tack, det känns bättre idag men magen tog stryk så nu ska jag pröva den föreslagna magborstaren (en whisky):-)

/Annelie

Populära inlägg i den här bloggen

Gäster upplever genuint lantliv

Vilket mörker

Finbesök idag